Gündem

Başkan Sezer'den ikiz bebeklere hoş geldin sürprizi

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Hoş geldin Bebek” projesi kapsamında ilçede dünyaya gelen ikiz bebekleri ziyaret etti.