İskenderun Devlet Hastanesi Başhekimi Adem Sarı, makamı Veysel Yıldırım’dan devraldı.

Devir teslim töreninde Veysel Yıldırım, bu güne kadar benimle birlikte çalışan tüm ekip arkadaşlarıma emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Bu bir görev değişimi ben bundan sonra hastanede cildiye uzmanı olarak çalışacağım Adem Sarı Hocama görevinde başarılar diliyorum" dedi.

Yeni başhekim Adem Sarı’da bu güne kadar hastaneye ve bölgeye yaptığı katkılardan dolayı Veysel Yıldırım hocama teşekkür ediyorum.
Çabalarımız vatandaşımız için olacaktır. Allah bizleri mahçup etmesin dedi

Afet Konutlarında Aidatlara Yüzde 50’nin Üzerinde Zam
Afet Konutlarında Aidatlara Yüzde 50’nin Üzerinde Zam
İçeriği Görüntüle

I M G 20251212 W A0073