İslam dünyası açısından büyük önem taşıyan Muharrem Ayı kapsamında gerçekleştirilen organizasyonda, Hatay'ın farklı ilçelerindeki merkez camilerde 5 bin kişilik aşure vatandaşlarla buluşturuldu. Cuma namazının ardından yapılan ikram, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

HBB Zabıtasından İl Geneli Denetim…
HBB Zabıtasından İl Geneli Denetim…
İçeriği Görüntüle

Hatay Büyükşehir Belediyesi ekipleri, aşure dağıtımlarının önümüzdeki hafta da devam edeceğini belirterek, il genelinde 5 bin kişilik yeni bir aşure ikramı daha gerçekleştirileceğini açıkladı.

HBB yetkilileri, Muharrem Ayı'nın paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekerek, bu tür sosyal etkinliklerin toplumun birlik ve beraberliğine katkı sunduğunu ifade etti.

Yetkililer ayrıca Muharrem Ayı'nın başta Hatay olmak üzere tüm Türkiye'ye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulunurken, vatandaşları bir araya getiren sosyal dayanışma etkinliklerinin sürdürüleceğini kaydetti.

00334962 0325 4088 8651 5E070C3A5774427A6866 045D 45D1 8548 7C50Cad42D6F1A5Fceee 1B48 4D75 B487 4Bb0Aba7737F