Arsuz’da Turizme Yeni Yatırım…
Arsuz’da Turizme Yeni Yatırım…
İçeriği Görüntüle

Gerçekleştirilen toplantı sonucunda yeni yönetim kurulu; Mehmet Ergün, Aşir İnce, İsmail Uyanık, Receb Utlu ve Remzi Keleş’ten oluştu.

Oy birliğiyle başkanlık görevine getirilen Bedirhan Öncel’in, derneğin faaliyetlerini daha ileriye taşıması ve zeytincilik alanında önemli çalışmalara imza atması bekleniyor.