Konteyner Kentte Yangın
Konteyner Kentte Yangın
İçeriği Görüntüle
İnegöl Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla hoşgörünün, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure ikram etme geleneğini bu yıl da sürdürdü.