Vali Masatlı’ya  “Yılın Valisi” ödülü
Vali Masatlı’ya “Yılın Valisi” ödülü
İçeriği Görüntüle
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, 3. Dönem Okullar Arası Bitkisel Atık Yağ Toplama Yarışması'yla 1.5 ton bitkisel atık yağı geri dönüşüme kazandırdıklarını ve yer altı su kaynaklarının kirlenmesini önlediklerini belirtti.

Kaynak: RSS