Yaşam

İskenderun Körfez Musiki Derneği’nden Geleneksel Buluşma…

İskenderun Körfez Musiki Derneği'nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği üyeler buluşması, bu yıl da yoğun katılım ve samimi bir atmosferde gerçekleştirildi.

Dernek Başkanı Mehmet Bülent Keske ve yönetim kurulu tarafından organize edilen etkinlikte, dernek üyeleri bir araya gelerek hem müziğin birleştirici gücünü paylaştı hem de yılın değerlendirmesini yaptı.

Programda, yıl boyunca derneğin çalışmalarına verdiği katkılardan dolayı Şef Mustafa Duran'a teşekkür edilirken, derneğin kuruluşundan bu yana 26 yıldır büyük emek veren Ali Haydar ile Mithat Bey de unutulmadı.

Başkan Mehmet Bülent Keske, derneğe uzun yıllardır verdikleri özverili hizmetlerden dolayı Şef Mustafa Duran, Ali Haydar ve Mithat Bey'e teşekkür ederek emeklerinin her zaman takdirle anılacağını ifade etti.

Yoğun ilginin gösterildiği geleneksel buluşma, üyelerin sohbetleri ve birlik beraberlik mesajlarıyla sona erdi.