Gündem

İşçilerin Kaldığı Dairede Yangın Paniği…

İskenderun’da işçilerin kaldığı bir apartman dairesinde çıkan yangın, mahallede korku ve paniğe neden oldu.

Edinilen bilgilere göre, Numune Mahallesi Doktor Sadık Ahmet Caddesi üzerinde bulunan Pınar Apartmanı'nda sabah saatlerinde yangın çıktı. İşçilerin kaldığı daireden yükselen alevleri fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

Kısa sürede büyüyen yangın daireyi sararken, apartmanda bulunanlar ve çevredeki vatandaşlar büyük panik yaşadı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangına hem merdivenli araçla dışarıdan hem de apartman içerisine girerek müdahale etti.

Ekiplerin yoğun çalışması sonucu kontrol altına alınan yangın söndürülürken, dairede büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Yangının ardından evin iç kısmının kullanılamaz hale geldiği görüldü. Yangında herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü bildirdi.