Başkan Işık, Kızılcıklar Oldu mu türküsünü seslendirdi
Gaziemir Belediyesi Ata Evi Korosu Konserinde, Şef Yılmaz Demirtaş yönetiminde sahne alan merkezin üyeleri, performanslarıyla seyirciden tam not aldı. Konserde, Belediye Başkanı Ünal Işık da “Kızılcıklar Oldu mu” türküsünü seslendirdi.